SHIRAN MANIA @VERNER

A SNAP-CHAT ABOUT  
BLOGGING/FASHION/LIFE
PHOTOS BY: KARIN OREN



אנשים מכירים אותך בעיקר כסטיליסטית שאחראית לכמה מהקמפיינים הידועים והגדולים כדוגמאת דניאלה להבי, הונגימן ועוד ופחות יודעים שאת מנהלת זו תקופה  חשבון אינסטגרם עם  אלפי עוקבים ובלוג אופנה , מתי  עלה הרצון לשים את עצמך והסגנון האישי שלך בפרונט? 

 

שירן: האמת שאם היו שואלים אותי לפני שנה אם אנהל בלוג סביר להניח שהייתי עונה בשלילה והסיבה לכך היתה פשוט חוסר ידיעה בעניין התגובות שאקבל במהלך כזה כי תמיד ישנם אנשים שלא מתחברים ולא אוהבים את מה שאני עושה או מציגה וכך סביר להניח שקורה אצל כל מי שנחשף ברבים.

באופן כללי היה לי מאוד נוח להיות מאחורי הקלעים, ולעשות את העבודה שלי הכי טוב שאפשר בסיפוק והנאה. יש לי זכות מאוד גדולה לעבוד בתחום שאני אוהבת ושהוא חלק ממני, אני מזכירה זאת לעצמי כל יום.

לא הייתה איזה שהיא אסטרטגיה בהתחלה, הכל התחיל בכלל מאתר שלי כסטייליסטית שמציג אותי ואת העבודות שלי . הבנתי שאחרי עשר שנים של עבודה, הגיע הזמן לפרוטפוליו אישי .

עברתי איזשהו תהליך עם עצמי בתקופה האחרונה והרגשתי שאני חייבת להעלות את הקצב, בגלל שהעבודה המרכזית שלי היא סטיילינג להפקות אופנה למותגים שונים הרגשתי צורך לחפש את המקום שהיה יותר חופשי ופחות מוגבל להציג את עצמי והבלוג מבחינתי הוא במה לאני הפרטי שלי.

בעידן החדש ישנה דינמיקה מסוימת ואם אתה רוצה להיות קיים אתה צריך להיות בפרונט וחשוף.

image alt
מתי הבנת לראשונה שאופנה זה משהו שמעניין אותך? 

 
שירן :  אופנה זה תחום שתמיד הרגשתי בו כמו דג במים ואני מתעסקת בזה מאז שאני זוכרת את עצמי. עוד מילדות הייתי אובססיבית לבגדים והיה לי עולם שלם שדמיינתי לעצמי.
image alt
 ספרי קצת על העבודה מאחורי הקלעים כסטיליסטית וקצת על איך התחלת...
 

שירן: התחלתי לפני עשור כמלבישה בתוכניות טלוויזיה ומגישה של פינת אופנה בתוכנית בוקר,  הכרתי אנשים מהתחום שנתנו לי פלטפורמה ובסיס לעבודה סטייליסטית בהפקות אופנה למגזינים שונים ומשם הכל התגלגל.  

הסטיילינג הוא עולם שלם מלא בתוכן, אין משהו אחד שהוא קבוע ספציפי ותמיד יש עוד ללמוד, זו לא שבלונה ותמיד אני אומרת שלא צריך ללכת לפי החוקים ויותר להקשיב לאינסטינקטים שלך.

הרכיבים הם לא אקראיים, מאחורי כל דבר יש הרבה מאוד מחשבה של כל הגורמים שלוקחים חלק בהפקה, אם זה קשור לקונספט, לבחירת הדוגמנים האיפור ועיצוב השיער, בחירת הדגמים שיצטלמו והכל צריך לדבר באותה שפה והסטיילית לרוב קובע את הטון. יש הבדל גדול בין קמפיינים להפקות אופנה, או כתבות שער, כל אחד והתכתיבים שלו .



ידוע שזו עבודה עם מעט תגמול ושמועות אומרות שיש כאן בביצה לא מעט דיוות שקשה לעבוד איתן....

שירן:יצא לי לעבוד עם לא מעט אנשים מפורסמים / סלבריטאים ,אני מכבדת את המקצוע שלי ואת מי שאני עובדת מולו ומצפה לאותו יחס חזרה, אני בטוחה שאם יקרה משהו קיצוני  אני לא הטיפוס שיאפשר לזה לעבור ללא תגובה , למזלי לא ייצא לי להיתקל במקרה כזה עדיין :) 
יש אנשים שיותר קשה לעבוד איתם אבל זה חלק מהעבודה שלי, הבנתי שברוב המקרים זה לא קשור אליי ואנשים קמים לפעמים על הצד הלא טוב שלהם בבוקר ואני משתדלת לעשות הפרדה ולא לקחת את זה אישית .

זה תחום שאפשר להתפרנס ממנו בארץ?

שירן:למזלי אני מתפרנסת מהעבודה שלי בכבוד אבל יש שאיפות לגדול .
image alt
ספרי קצת על הבלוג ,מה גרם לך ליצור אותו ומה השאיפות שלך עבורו?

שירן: בתור סטייליסטית העבודה שלי ביום יום היא לעשות סטיילינג להפקות אופנה מקומיות וחברות אופנה , והחלק העיקר בעבודה שלי היא  ללכת לאסוף וללקט את הפרטים  הנכונים ולבנות אווירה לפי לוח השראה שהלקוח הציג וביקש.

זה דורש ממני להסתובב בהמון חנויות ושווקים, גם חנויות יד שניה ולבנות את הלוק הנכון לאותה הפקת אופנה או הקמפיין.  בבלוג שלי אני נהנית לאסוף פריטים שתמיד הייתי רוצה שיהיו שלי של מותגים שהם לא בהכרח בהישג ידי או ידם של רוב האנשים.  אני נותנת השראה לאותן צופות וצופים והצצה לדברים העכשוויים והנכונים בעיני ושאני באופן אישי אוהבת ולעיתים מפנטזת שיהיו לי וללבוש אותם לאירועים מתאימים.

הבלוג  נוצר זמן קצר אחרי בניית האתר שלי , לפני חצי שנה , הרצון היה להתחיל מתמונות של פריטים Must have,  ו - The daily obsession ,סרטוני וידאו קצרים ועוד...




 
image alt
ספרי על החיבור שלך עם קארין אורן (הצלמת ויד ימינה של שירן)...

שירן: הבנתי שאם אני רוצה לנהל אתר ,בלוג ולעבוד כסטייליסטית ברמה שבה אני יודעת, אני צריכה עזרה וכאן קארין נכנסה לתמונה. את קארין אני מכירה הרבה שנים היא אחותה של החברה הכי טובה שלי ומאז ומתמיד הייתה בשבילי כמו משפחה.

לפני כמה שנים קארין היתה אסיסטנטית שלי אבל אחרי תקופה היא החליטה להתקדם ללימודים ולעבודה אחרת .לפני חצי שנה הקשר העסקי ביננו חודש אני הייתי צריכה עוזרת וקארין חיפשה עבודה בתחום. 

הייתי מגדירה את עצמי כבן אדם שלא פשוט לעבוד אתו ובשביל להיות איתי על בסיס יומי כמעט 24/7 חייב להיות חיבור טוב. אני סופר פרפקציוניסטית ואני לא נוטה לסמוך על כל אחד, משהו בקארין מעבר להיותה סופר מקצועית וסופר מוכשרת גרם לי לאיזשהו שקט התחלנו לעבוד יחד בסטיילינג ומהר מאוד נתתי לה לנהל לי את כל הממשק לאתר והפכנו להיות שותפות בעסק.יש לה טעם מדהים ואין סוף רעיונות היא גם זו שמצלמת אותי לבלוג, את חייבת להרגיש בנוח אחרת זה מאבד מהאותנטיות שלו.

 הבלוג עלה ותוך תקופה די קצרה התחלנו לקבל הצעות מלקוחות לשיתופי פעולה וזה פשוט התחיל לרוץ.  קארין היא חלק מאוד גדול ומשמעותי בחיים שלי ואני בציפיה לעתיד שיש לנו יחד  בעסק. יש לנו לא מעט שאיפות וחלק מהם זה להתרחב לחו"ל.

image alt
איך הוא שונה בעינך מעשרות בלוגים של אופנה אחרים מקומיים שקיימים היום?
 

שירן: בבלוג אני נותנת במה מי שאני ולא לוקחת טרנדים שלמים ומצלמת אותם כי זה קל לעשות ואין בזה שום יצירתיות. אני בן אדם עם יד על הדופק שמודע למה שקורה אבל אני לא קורבן אופנה אני לוקחת טרנד ומפרקת אותו . הרצון שלי הוא שיכנסו לבלוג וייקחו השראה , אני אסתטיקנית בנשמה ואני חושבת ומקווה שזה מורגש בבחירות שלי . 



 את מצטלמת עם המון פריטים של מותגי יוקרה כגון גוצ'י ,סן לורן ועוד, יש אנשים שיגידו שזה מנותק והופך אותך ואת הבלוג לבלתי נגישים, איך תגיבי לסוג כזה של ביקורת?

 

שירן: יש לי הערכה ואהבה גדולה לפריטים קלאסיים שהם נצחיים , אני אוהבת גוצי סאן לורן ועוד הרבה מותגי עילית אחרים , אני לא חושבת שזה מנתק אותי מהמציאות, לא כל הבגדים שאני לובשת בבלוג הם מארון הבגדים שלי , אני משחקת עם מותגים יקרים יותר ויקרים פחות , הייתי מגדירה את הסגנון שלי כאקלקטי אבל במסגרת שלי , יש דברים שמדברים אלי פחות ויש כאלו שיותר , זה מצחיק להגיד אבל אני ממש מרגישה את הבגד. 

הרעיון מאחורי הבלוג הוא הפרשנות של כל אחת ואחת להשראה שלה. זה לא חייב להיות בגד שהוא לא בהישג יד יש היום מגוון עצום של רשתות ומעצבים מקומיים וזה כל היופי באופנה זה הכל עניין של תפיסה ומעוף  זה נראה כאילו יש לי ארון מפוצץ בבגדי יוקרה אבל אני מאוד מחושבת בקניות שלי ומדויקת אני לא קונה סתם ואני לא מרגישה צורך להתנצל על זה אני עובדת קשה בשביל המותרות שלי .

image alt
ידוע שעולם האופנה אובססיבי לעניין משקל וכולנו יודעות שבגדים נראים מצויין על רזון, משקל זה נושא שמעסיק אותך?  זה משהו שנוח לך לדבר עליו? 


 

 שירן: העולם סובב סביב הנושא הזה כל הזמן וזה עוד יותר מורגש בתחום שלי, ברור שזה נושא שמעסיק אותי אני אישה עם המון מודעות עצמית וחשוב לי איך אני נראית אבל זה מתחיל באייך שאני מרגישה .

זה תמיד מין דיסוננס עם עצמי , אני לגמרי "פודי ", עולם הקולינריה מאוד מגרה ומושך אותי אני אוהבת לאכול ,אוהבת מסעדות ואוהבת להתעסק בזה בעיני זה לא שונה מאופנה בעיני אדם שאין לו תאווה וחשק לאוכל זה אדם בלי תאווה לחיים ויחד עם זה אני מבינה שחשוב לשמור על הגוף שלי, הכל עניין של בלאנס, אני לא בעד איסורים צריך לדעת לאכול הכל במידה. 

לי למשל יש בעיית מתוקים קשה ביותר שוקולד זה עקב אכילס שלי והפינוק שלי ואני לא אוותר על זה אני מנסה לאזן את זה עם ספורט והתזונה שלי היא די בריאה.

ברור שיש תקופות שאני מרגישה פחות נוח עם הגוף שלי קשה לי להאמין שיש מישהי שלא עוברת את זה עם עצמה אני מרגישה מאוד נוח לדבר על זה נראה לי מאוד טבעי ,תמיד יהיה לאנשים מה להגיד ותהיה ביקורת שזה חבל בעיני וצריך לנסות לא לתת לזה לחדור אליך.

פעם חשבתי שגוף רזה וכחוש זה הדבר הכי יפה שיש, התבגרתי והבנתי שזה ממש לא המציאות ואין דרך שבגד נכון לא יכול לעשות את העבודה.
 

ספרי על הבחירות שלך מתוך הקולקציה של ורנר,מה הכי מרגש אותך מתוכם?
 

  שירן: אפשר להגיד שיש לי רומן די ארוך עם בוטיק "ורנר" , מעבר לחיבור שלי עם המותגים זה לגמרי מקום שנותן לי השראה עם מותגים כמו אקנה ואלכסנדר וונג.

הפריט הראשון שהרגיש לי מאסט זה הבומבר של "ACNE" , אני רואה את עצמי לפעמים קצת טום בוי ואיך שראיתי את המעיל הרגשתי שאני חייבת אותו בארון שלי אני ממש מתרגשת מהקולקציה של "  GANNI" , במיוחד מהז'קט המחויט פסים אני חושבת שהוא גאוני בין אם לשלב אותו עם פריט בייסיק כמו גינס וטי שירט או מעל חצאית או שמלה זה לגמרי פריט שהייתי חורשת עליו העונה.

שמלה ירוקה של "ACNE" - זה בדיוק הפריט הזה שאני מדברת עליו התוספת המעניינת לארון שלך , אני דוגלת בארון שהוא בייסיק אבל תמיד דואגת שיהיו פריטים עם אדג', משהו מעבר ,הפריט הזה שאת מסתכלת עליו ומרגישה שזה הקטע שלך. 

מעיל הפרווה של אקנה - אני חולמת עליו עוד מעונה קודמת , אני די אובססיבית לז'קטים של "ACNE ", בא לי להתכרבל וללכת לישון בתוכו הוא הכי יפה שיש.

 

image alt

יש משהו שניסית להחזיר לאופנה או היית רוצה שיחזור לאופנה ?
הכי הייתי רוצה שיחזור לאופנה זה הכריות כתפיים- יש לי עדיין כמה ואני ממש לא מפחדת להשתמש בהם :)

אם משהי יכולה להשקיע בפריט אחד העונה במה היית ממליצה להשקיע? 

הייתי משקיעה בג'קט עור טוב ואיכותי ושחור, "ACNE" לדעתי עושים את זה הכי טוב ומדויק , הגזרה שלו הכי יפה לטעמי יש משהו סקסי רוק אנד רול טיפה ועדיין הוא TIME LESS, הוא הולך עם הכל תמיד מתאים לבוקר שגרתי לערב מעל פיג'מה או בגדי ספורט , אני לא מורידה את שלי בחורף  וג'ינס - אני חושבת שכל אחת חייבת את הג'ינס הכי מחמיא לה.  
 

תני לנו קצת ממקורות השראה שלך שגם אנחנו נוכל לשאוב קצת מהם....

אני לוקחת השראות ממגזינים : Self-service , Another האהובים עליי , Hedi  Slimane  גאון לדעתי (צלם , מעצב אופנה, היה המעצב של סאן לורן).

איפה את אוהבת לקנות?

אני קונה בארץ בזארה, אני ממש אוהבת את ההלבשה התחתונה של H&M כל התחתונים שלי משם בוטיק 77 שמחזיק מותגים של Iro ,R 13 ובוטיק ורנר. יעל מניה (אחותי) מעצבת אופנה ככה שאני ממש חוגגת על העיצובים שלה .


מהם פריטי הלבוש שאת לא יכולה בלעדיהם?

ג׳קט עור של "ACNE" אני ממש חורשת עליו. כובע של "MAISON MICHEL" חובה ליום שהשיער לא מסתדר זה הצלה מבחינתי.

טי שירט בייסיק חלקה הכי פשוטה שיש לי כמויות טישרט שחור ולבן אותו הדבר ! אין דבר כזה יותר מידי טי שירט. 

 סקיני אפור (של "ACNE" ) תמיד מרגישה איתו מעולה הג'ינס הכי טוב שיש לי בארון .
 

לאן היית חולמת להגיע? 

חלומות : וואו.... יש לי הרבה, תאלצו לעקוב אחרי בשביל לגלות :) 


לבלוג של שירן הכנסו כאן
shiranmania.com


image alt
הגדרות

בתקנון זה למונחים הבאים תהיה המשמעות שלהלן:

האתר - אתר האינטרנט של בוטיק ורנר

החברה –ורנר בוטיק מעצבים

הבגדים - הבגדים המופיעים באתר ומוצעים למכירה

המוצרים – בגדים ומוצרים נלווים אשר מוצעים למכירה באתר

זמן האספקה - תוך 5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה: מובהר כי יום עסקים אינו כולל את יום שישי.

יום האספקה - אותו יום בו נמסרה הסחורה ליעודה המבוקש.

כתובת למשלוח - הכתובת שציין המזמין בטופס ההזמנה ככתובת למשלוח הזמנות.

מועד אספקה מבוקש - המועד שציין המזמין כמועד המועדף עליו כיום האספקה.

יום ביצוע ההזמנה - היום בו אושרה העסקה ע"י חברת האשראי של המזמין.



הוראות כלליות

א. האתר משמש כחנות וירטואלית למכירת בגדים ומוצרים נלווים והוא בבעלות החברה ומנוהל על ידה. לכל שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור ניתן לפנות ישירות לשרות הלקוחות של החברה בכתובת החברה ו/או באימייל

ב. בכל מקום בתקנון זה בו נעשה שמוש בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה.

ג. התקנון הינו הבסיס החוקי לגלישה באתר והוא מסדיר את היחסים בין החברה לבין הגולש ו/או המזמין.

ד. כל אדם המבצע הזמנה ו/או רכישה דרך האתר מצהיר בעצם ביצוע הפעולה כי הוא קרא תקנון זה, וכי הוא מסכים לכל הוראותיו ותנאיו של תקנון זה, וכי לא תהא לו או למי מטעמו כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד האתר ו/או החברה ו/או הנהלת האתר ו/או החברה ו/או מי ממנהליה ו/או

עובדיה, בכל הקשור להוראות והתנאים של תקנון זה.

ה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון על פי שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת.

ו. תמונות המוצרים המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות כלל את הנהלת האתר. מובהר ומוסכם כי החברה תשתדל לעשות כמיטב יכולתה כדי להציג בפני הלקוחות תמונות מדויקות ככל האפשר.

ז. מחירי המוצרים כוללים מע"מ על פי הדין.

ח. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים ו/או הבגדים שתמונותיהם מופיעות באתר.

ט. החברה עושה ככל יכולתה לוודא שהמידע והמוצג באתר, יהיה המידע השלם והמדוייק ביותר אולם מובהר כי עלולים להופיע בו, בתום לב, אי דיוקים או שגיאות והחברה לא תשא באחריות כל שהיא הנובעת מהן או הקשורה אליהן.

י. רישומי המחשב של החברה בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות ולכוונת המשתמש.



רישום לאתר וביצוע הזמנה

א. כדי לבצע הזמנה על הגולש להירשם לאתר באמצעות טופס הרישום. הרישום הוא חד פעמי ואישי, לאחריו ניתן לבצע הזמנה ע"י הזנת שם משתמש וסיסמה.

ב. פרטי הלקוח יעודכנו בהתאם לנתונים המוזנים בטופס הרישום.

ג. רכישת מוצרים תתבצע רק על ידי לקוח רשום באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. מילוי כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע ההזמנה. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

ד. ביצוע הזמנה מותנה באישור של חברת האשראי לעיסקה מרגע מתן האישור תינתן הודעה ללקוח לפיה העיסקה אושרה.

ה. הפרטים כפי שהוזנו בטופס ההזמנה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראייה חלוטה לנכונות הפעולות.

ו. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

ז. באם עיסקה לא אושרה ע"י חברת האשראי, הלקוח יקבל הודעה מתאימה ויידרש לעדכן אמצעי תשלום חדש. במקרה הנ"ל לא תבוטל ההזמנה וללקוח לא תהא כל טענה נגד החברה.

ח. אישור פעולת הרכישה מותנה בהמצאות המוצר הנרכש במלאי במועד האספקה המבוקש ו/ במועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהא הנהלת האתר מחויבת במכירת המוצר ולרוכש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם לרוכש או לצד ג'. בכפוף לכך שהנהלת האתר תשיב לו כל סכום ששילם (אם שילם) להנהלת האתר ו/או תבטל החיוב (אם בוצע) בגין פעולת הרכישה. מובהר כי יתכנו מצבים בהם על אף שהפריט מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל הוא חסר ולא ניתן לספק

אותו. במקרים אלו תבוטל העסקה וללקוח לא תהא טענה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם על ידי הלקוח.

ט. בעת ההזמנה יהיה רשאי הלקוח להזמין מוצר ולבחור יעד מבוקש חדש וזאת על ידי עדכון היעד המבוקש בטופס ההזמנה. היעד האחרון שיעודכן על ידי הלקוח יישמר במאגר החברה כיעד המבוקש של הלקוח.

י. החברה תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה של לקוח מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי

אספקהומשלוחים

שליחויות יסופקו על ידי החברה בשטחה של מדינת ישראל בלבד

א. החברה מתחייבת לספק את הסחורה במסגרת זמן האספקה ליעד המבוקש ותעשה כמיטב יכולתה שיום האספקה יהיה במועד האספקה המבוקש.

ב. במידה והחברה לא תספק את הסחורה במועד האספקה המבוקש היא תתאם מראש עם המזמין מועד אספקה חדש.

. ג. שעות השליחות הנן בין השעות 09:00 ועד 18:00 בימים א' עד ה' וביום ו' עד השעה 13:00

ד. ללקוחות גוש דן אשר איתם מתואם חלון שעות לקבלת המשלוח: במידה והמשלוח הגיע ליעדו המבוקש במועד האספקה שתואם ולא תהיה נוכחות ביעד המבוקש, נציג החברה יחזיר את הסחורה למחסני החברה ויתואם עם המזמין מועד אספקה חדש. שליחה חוזרת במקרה כזה כרוכה בתשלום של 30 ש"ח.

ה. ללקוחות מחוץ לגוש דן אשר איתם מתואם רק יום ללא חלון שעות: במידה והמשלוח הגיע ליעדו המבוקש במועד האספקה שתואם ולא היתה נוכחות ביעד המבוקש, נציג חברת השליחויות ישיר טלפון לקביעת מועד שליחות חדש. במקרה כזה השליחות החוזרת אינה כרוכה בתשלום נוסף.

ו. זמן האספקה החדש במקרה כזה ייחשב מיום תאום המועד החדש.

ז. זמני אספקת המוצרים/שרותים כפי שמופיעים בדף המכירה כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א' עד ה', לא כולל ימי ו', שבתות וחגים)

ח. החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.

2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים.

3. כל סיבה שאינה בשליטת החברה.

4. מסיבה הקשורה עם מבצע השליחות.



מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה

א. פרק זה יהיה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981(להלן: החוק)

ב. לקוח יכול לבטל את ההזמנה בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:

1. ביטול לפני משלוח המוצר ע"י החברה: מזמין יכול לבטל הזמנה של סחורה בטרם נשלחה ע"י החברה. עם ביטול ההזמנה יוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגינה.

2. זיכוי כספי ניתן על ביטולים שנעשו בתוך 48 שעות מקבלת הסחורה. המזמין ישא בהוצאות החזרת הסחורה למחסנים כמן כן, ישא הלקוח בתשלום חמישה אחוזים מסכום ההזמנה בגין עמלת ביטול עסקה אשר נגבית על ידי חברת האשראי. לאחר 48 שעות לא ינתן זיכוי כספי כי אם זיכוי למימוש באתר.

ג. במקרה של ביטול העסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, יזוכה המזמין אך ורק לאחר קבלת הסחורה במחסני החברה.

ד. ככלל, זיכויים יועברו אך ורק לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה. הזיכוי יועבר לכרטיס האשראי של הקונה בהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי. מוסכם כי הלקוח יחזיר את המוצר עם תג פריט, באריזתו המקורית ושאינה פגומה, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא בלא שנעשה בו כל שימוש. מוצר שהוחזר ואינו עומד בדרישות פרק זה, לא יזכה את המזמין בהחזר כספי ו/או בכל זיכוי אחר לרבות שובר זיכוי.

ה. במידה ולא הודיע הלקוח לחברה על פגם כלשהו במוצר בתוך 24 שעות מיום קבלתו, הדבר מהווה הודעה כי לא נפל שום פגם וללקוח ו/או המזמין לא תהיה כל טענה כנגד החברה ו/או האתר לעניין קיומו של פגם כלשהו במוצר.

ו. מובהר ומוסכם כי לקוח אינו רשאי להחזיר ו/או לבטל יותר משתי עסקאות ברציפות אלא אם כן נפל במוצר פגם המונע ממנו לעשות בו שימוש. ביטול עסקה כולל גם מקרים של השבת כספים ו/או מתן זיכוי להחלפת מוצר.

ז. החברה תהא רשאית לבטל עסקה או הזמנה כולה או חלקה במקרים הבאים:

1. נפלה טעות קולמוס בין אם במחיר המוצר ובין אם בתאור המוצר

2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.

3. במקרה של כוח עליון, פעולה מלחמה, איבה, טרור, מב חרום ו/או כל דבר אחר שימנע ביצוע מכירה תקין.

4. אזל המוצר מהמלאי.

ח. הודעה על ביטול הזמנה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדוא"ל על פי הנתונים שצויינו בדף ההרשמה.

ט. החברה ו/או מנהלי האתר לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי לרבות נזק כספי בגין ביטול ההזמנה ו/או החזרת הבגד לפי הוראות פרק זה.

י. אין בתוצאות הביטול כדי לגרוע מזכותה של החברה כדי לתבוע את נזקיה בשל כך שערך הנכס פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.

יא. מובהר ומוסכם כי פריטים ב"סייל" או בסוף עונה ניתנים להחלפה תוך 48 שעות בלבד ממועד אספקת ההזמנה.

יב. במידה והמזמין אינו מרוצה מן המוצר ומעוניין להחזירו, עליו לשלוח מייל לכתובת האימייל של החברה store@verner.co.il ולקבל אישור להחזרת המוצר. על המזמין לפרט במייל את סיבת אי שביעות רצונו מן המוצר. החברה מתחייבת לספק מענה הולם ומהיר למזמין. אישור החלפה של מוצר יישלח על ידי החברה למזמין בצירוף מספר אישור ההחלפה, לא תינתן אפשרות החלפה ללא מספר אישור. את המוצר יישלח המזמין חזרה לכתובת החברה עם מספר אישור.




אחריות החברה

א.החברה ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמש ו/או לגולש ו/או למזמין ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה - תהא עילת התביעה אשר תהא - לרבות הפסד הכנסה

ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החברה שומרת לעצמה לבטל את ההזמנה הספציפית.

ב. נפלה טעות קולמוס בתיאור הבגד, לא יחייב הדבר את החברה ו/או את הנהלת האתר.

ג. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין המוצרים הנמכרים בפועל.

ד. בכל מקרה לא תשא החברה באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.

ה. החברה אינה אחראית לשימוש שייעשה הלקוח ו/או המזמין שלא בהתאם להוראות היצרן ו/או החברה לרבות ביצוע כביסה ו/או כל שימוש אחר בשמלות.



פרסומות באתר

א. אין החברה אחראית לתכנים המפורסמים באתרים אחרים להם קיימים קישורים לאתר.

ב.החברה תהיה רשאית לשלוח הודעות בדואר אלקטרוני המכילות מודעות פרסומיות, מסחריות וכו'. המשתמש מסכים כי לחברה עומדת הזכות לשלוח לכתובת הדואר האלקטרוני אותה סיפק עם רישומו באתר הודעות ועדכונים, לרבות כאלו הכוללים מסרים פרסומיים ו/או

מסחריים. הכל בתנאי שהלקוח אישר לחברה לשלוח לו מסרים פרסומיים כנ"ל ע"י שליחת דואר אלקטרוני לחברה בו הוא מודיע על רצונו לקבל מסרים כאלה.

ג. עם רישומו לאתר מאשר הלקוח לחברה לשלוח אליו דיוור ישיר בעל תוכן פרסומי כולל שליחת הודעות טקסט למכשיר הנייד שלו ללא כל עלות מצדו.

ד.בהתאם לחוק הספאם, הלקוח יוכל לבחור שלא לקבל הודעות פרסומיות מהאתר וזאת ע"י יצירת קשר טלפוני עם משרדי החברה ו/או ע"י שליחת פקס ו/או הודעת דוא"ל.


זכויות יוצרים

א. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, לרבות רשימת המוצרים, תאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.

ב. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, תמונות וטקסטים, עיצוב בגדים, תמונות הבגדים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של החברה מראש ובכתב.

ג. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים בבסיס הנתונים, ברשימת המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים בו, בלא קבלת הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב.

ד. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים לצורך הצגתם באתר או בשירות אחר כלשהו, בלא לקבל את הסכמתה של הנהלת האתר מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה(אם תינתן).

ה. השם "ורנר" וכן שם המתחם של האתר, סימני המסחר) בין אם נרשמו ובין אם לא) הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.

ו. ככל שיש סמני מסחר(לרבות תמונות וכדומה) שנמסרו לפרסום על ידי החברות המציעות מוצרים ושרותים למכירה באתר, כי אז סימני המסחר הנם רכושן של אותן חברות ואין להשתמש בהם ללא הסכמתן.

ז. כל התוכן המילולי, אייקונים כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החברה ובעלי החברה.



שמירה על סודיות

א. החברה אינה שומרת את מספרי כרטיסי האשראי של לקוחותיה.

ב. החברה נוקטת במיטב אמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור ככל האפשר על סודיות המידע ופרטיות לקוחותיה. העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בפרוטוקול מאובטח SSL.

ג. במקרים שאינם בשליטה ו/או נובעים מכח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שיגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שמוש שלא בהרשאה. החברה מתחייבת לא לעשות שמוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע ההזמנה והעברת אינפורמציה ללקוח.

ד. החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוחות לגורם שלישי(מלבד חברות האשראי) ללא אישורם.
x

#{title}

#{text}

#{price}